Energia

Vždy ak trénujete, doprajte si aj odpočinok

Autor článku: redakcia Zerex.sk 21.08.2014 odpočinok

Relax zlepšuje výsledky „nielen“ v športe...

Trojtýždňová prestávka od tréningu môže byť pre vás priam nevyhnutná a potrebná. V tomto období sa väčšinou zahoja všetky zranenia, ktoré vznikli cvičením a namáhaním tela. Navyše tým získate novú chuť do cvičenia. Oddych a obnova pomôžu uzdraviť a zahojiť staré rany, pomôžu vášmu dlhodobému rastu v budúcich tréningových programoch. Telo dostane druhý dych, bude odolnejšie a silnejšie a tým docielite omnoho viac vo výsledkoch oproti tomu, ak by ste trénovali bez odpočinku a regenerácie.

Zabudnite na tréning minimálne na tri až sedem týždňov...

V praxi aj viacero silových športovcov vôbec netrénujú, niekedy tri, inokedy až sedem týždňov. Majú prestávku. Ak takúto pauzu zaradíte aj vy do svojho tréningového plánu, budete môcť očakávať zlepšenie v samotnom cvičení. Nárast svalov a tiež sily by mal byť rapídny, nehovoriac o vašej kondícii za pomerne krátky čas. Predovšetkým ak ste začínajúcimi športovcami a usilujete sa cvičiť dlho a rovnakým štýlom, budete mať problém napredovať. Budete mať pocit stereotypu v cvičení a nedosiahnete želateľné výsledky. Postupom času vaša chuť opadne, budete sa cítiť veľmi unavení, deprimovaní a nespokojní. Dajte si pauzu, i keď prídete o nejakú tú stratu na objeme svalov, ako aj na sile a kondícii. Avšak niekoľkonásobne viac získate potom, ak sa pauza skončí. Buďte ako profesionáli, ktorí bežne zaraďujú pauzu a prestávku do svojich tréningových aktivít, bez ohľadu na to, či chcú schudnúť, nabrať na svalovej hmote, alebo oboje. Pochopte, získate viac energie, nebudete vyčerpaní a navyše naberiete aj svaly a zlepší sa vám samotná kondícia.

Počas relaxu zvoľte a siahnite po kvalitných výživových prípravkoch zdravej medicíny...

Pravdou zostáva, že mnohí z vás sú tak zanietení pre šport, že nedokážu bez neho ani jeden deň, nie to viac týždňov, či mesiacov. Ak patríte medzi nich, skúste siahnuť po účinných a kvalitných výživových prípravkoch zdravej medicíny, ktoré vám pravidelne dodajú silu a energiu a nebudete musieť mať prestávku tak dlhú dobu. V tomto smere odporúčame prípravky na udržanie energie.Všetkých sedem produktov napomáha udržať telo výkonné a vytrvalé nielen po fyzickej, ale i psychickej stránke. Pokiaľ chcete aj počas prestávky športovať, skúste iný šport, ako ktorému sa venujete. Alebo skúste rehabilitačnú aktivitu. Účinným v tomto smere je voľba osobného lekára alebo iného špecialistu. Ten vám môže odporučiť vhodné iné športy na spestrenie vašej prestávky od cvičenia. Výbornými sú predovšetkým vodné športy, kardio aktivity a tréningy na bicykloch alebo klasický beh. Všetky takéto aktivity vám pomôžu priaznivo vplývať na vaše namáhané telo, kĺby, svaly, psychiku. Zapamätajte si: Aby ste dosiahli lepšie výsledky vo vašej športovej aktivite, nie je dôležité len samotné cvičenie a voľba namáhavých a náročných tréningov. Dôležitou súčasťou vašich aktivít má byť aj fáza odpočinku a nutnej prestávky. Začnite oddychovať a tým dosahovať aj lepšie výsledky vo vašich stanovených cieľoch. Možno aj letné obdobie je vhodným časom na vašu prestávku v náročných dňoch. Zapojte fantáziu a siahnite po letných športoch, napríklad na pláži na dovolenke, na vode, či mimo nej. A ak nepomôže samotný oddych, siahnite po výživových prípravkoch, ktoré môžete užívať priebežne a tým docielite vašu chuť na šport, relax, ako aj samotný život. Želáme vám veľa chuti do ďalších tréningových dní, ako aj do dní bez tréningu s inými športovými aktivitami alebo iba počas klasickej a dôležitej relaxácie.



energia relax relaxácia
Magazín arrow
Magazín arrow