Najnovšie štúdie v oblasti mužskej sexuality tvrdia, že čím je penis tvrdší, tým je muž zdravší. Štúdiu robili vedci z anglického mesta Bristol a do výskumu zapojili viac ako 2 000 mužov. Záver by ste mohli očakávať - tým, ktorí mali tri a viac orgazmov do týždňa, hrozila až o polovicu menšia pravdepodobnosť infarktu či iných srdcovo-cievnych ochorení ako mužom, ktorí sa erotickým radovánkam oddávajú len občas.

Tvrdý penis základ zdravia

Sexualitu tak môžeme môžeme považovať za okno vášho celkového zdravia. Nie nadarmo totiž zhoršujúca sa erekcia súvisí s ochoreniami ako obezita, vysoký cholesterol či tlak, problémy so spánkom, depresie či srdcové choroby. Pri nedostatočnej frekvencii erekcie taktiež často vzniká artérioskleróza, ktorá má za následok upchávanie tenkých cievok v penise.

Penis je veľmi dôveryhodným indikátorom možných kardiovaskulárnych problémov, pretože práve tieto cievky sa upchajú ako prvé. Tvrdý penis je tak indikátorom toho, že všetko dobre funguje. Ďalším mýtom, ktorý sa spája s erekciou muža, je, že erekcia nevyhnutne klesá spolu s vekom. Najnovšie výskumy však tvrdia, že je to len jeden veľký omyl. Tvrdý penis si vraj môže muž užívať počas celého života, avšak, samozrejme, pre to musí aj niečo urobiť. Čo? Viesť fyzický aktívny život a čo najviac dbať na zdravú životosprávu, a to každý deň.

A aké sú tie najhlavnejšie zásady?

1. Na tom, čo jete, záleží

A rovnako záleží aj na tom, koľko toho zjete. Pri každom jedle skúste zjesť o desať percent menej ako zvyčajne. Tuk totiž vo výraznej miere ovplyvňuje množstvo testosterónu, a preto platí, že čím viac tuku máte, tým menej testosterónu sa tvorí vo vašom organizme. A to má vplyv aj na váš tvrdý penis.

2. Dajte zbohom tučným jedlám

Tučné jedlá s vysokým obsahom kalórií sú veľkým nepriateľom erekcie. Do tejto kategórie jedál patrí napríklad tučné červené mäso, maslo, smotana či žĺtky. Všetky tieto jedlá sú na naše cievy také agresívne, že sú ochromené a nie sú schopné citlivo reagovať. Zvyšujúcim sa cholesterolom strácajú nervy na penise vnímavosť.

3. Veľa ovocia a zeleniny

Áno, zrejme to počúvate dosť často od svojho detstva, ale niečo na tom bude. Ak chcete urobiť niečo pre zníženie cholesterolu v krvi, každý deň zjedzte deväť porcií ovocia a zeleniny. Listová zelenina je vynikajúcim zdrojom kyseliny listovej, vápnika, horčíka či zinku.