Magazín

Poctivo pripravované články o tom najdôležitejšom, čo potrebuje každý vedieť o svojom zdraví.

Vyberte si z menu tému, ktorá Vás práve teraz najviac zaujíma.

Chudnutie

Toto sú 3 základné princípy chudnutia

Ak ste sa doteraz márne snažili schudnúť do plaviek, máme pre vás jednu dobrú a jednu zlú správu. Dobrá správa: s našimi radami to do konca leta...

Autor článku: redakcia Zerex.sk 10.08.2017 princípy chudnutia

Ak ste sa doteraz márne snažili schudnúť do plaviek, máme pre vás jednu dobrú a jednu zlú správu. Dobrá správa: s našimi radami to do konca leta určite stihnete. Zlá správa: neschudnete šibnutím čarovného prútika – bude nutné, pohnúť rozumom ale aj zadkom. :) Ponúkame vám tri základné princípy chudnutia, ktoré by ste mali dodržiavať, ak chcete, aby vaše chudnutie bolo rýchle a efektívne.  

1. Pravidelný tréning

  Pravidelný pohyb je pri chudnutí veľmi dôležitý. Aký šport zvoliť? Začať môžete napríklad plávaním, pri ktorom rovnomerne zaťažíte všetky svalové partie. Tento šport je vhodný aj pri väčšej nadváhe, nakoľko voda nadľahčuje. V neskoršej fáze sa môžete pustiť napríklad do silového tréningu, pri ktorom spálite množstvo tuku a zároveň si začnete budovať svalovú hmotu. Pre tých, ktorý fitko obchádzajú oblúkom máme tiež alternatívu. Aktuálne veľmi obľúbený patrí funkčný tréning, ktorý predstavuje posilňovanie s vlastnou váhou tela.

Podľa prieskumu odborníkov z American College of Sport Medicine sa dokonca umiestnil v prvej desiatke trendov vo fitness. Mnoho skupinových cvičení práve z tohto spôsobu cvičenia vychádzajú.  Medzi známe patrí napríklad crossfit, deepwork, bodyart či novinka Salsation® fitness. Salsation je revolučný program, ktorý prevádza funkčný tréning do inovatívnych tanečných pohybov. Tréning je zostrojený špeciálnym spôsobom, ktorý umožňuje skryť tréning tak, aby mali cvičiaci pocit, že iba tancujú.  

2. Znížený príjem sacharidov

  Pri nízkosacharidovej diéte nahrádzate škroby bielkovinami a zdravými tukmi. Výhodou tejto diéty je zníženie krvného cukru, vyrovnanejšia hladina cholesterolu a menšia chuť do jedla. Zhoršený apetít znamená automaticky menej jedla a menej priberania. V praxi vyzerá táto diéta tak, že vylúčite zo stravy chlieb a pečivo (áno, aj celozrnné) a cestoviny. Povolená je ryža a zemiaky – nepreháňajte to však s nimi. Ovocie a zeleninu si dopriať môžete. Pri výbere ovocia si však vyberajte tie s nízkym glykemickým indexom.  

3. Doplnky pre spaľovanie tukov

  Určite ste už počuli o zaručených „tukožrútoch“, po ktorých budete s radosťou uťahovať opasky o niekoľko centimetrov. Pamätajte však na to, že tieto tabletky môžu pomôcť iba v kombinácii s bodom 1 a 2 a všetku prácu za vás neurobia. Pri výbere doplnkov výživy na chudnutie si pozorne preštudujte zloženie. Odporúčame vám napríklad kvalitný jednozložkový prípravok zo superpotraviny Maqui berry. Tieto zázračné bobule z Čile urýchľujú metabolizmus a trávenie, znižujú hladinu cholesterolu  a stimulujú rýchle chudnutie.  

Tip: Synergický efekt prináša viaczložková doplnková výživa Zerex Assassin, v ktorej zloženie nájdete extrakt z plodu Garcínie kambodžskej, zeleného čaju, zelenej kávy, čierneho korenia a Pomarančovníka horkého. Všetky spomínané výrobky na prírodnej báze sú voľne dostupné online.


chudnutie fitness princípy chudnutia
Magazín arrow
Magazín arrow