Ako ste vy na tom s vašou erekciou? Je všetko v poriadku? Ak áno, tak vám blahoželáme. Netreba si však robiť ilúzie, že to bude stále takto. Pamätajte na to, že čím ste starší, tým sa vám môže kvalita erekcie zhoršiť. V našom článku sa zamyslíme nad tým, čo môže nepriaznivo vplývať na vašu erekciu a čomu by ste sa mali radšej vyhýbať.

Zlý životný štýl, nesprávna strava ...

Často popíjate alkohol alebo fajčíte? Nezdravo sa stravujete? Nevenujete sa aktívne športu? Máte obezitu, či iné ochorenie týkajúce sa srdca a vysokého krvného tlaku? Ak máte či už len jeden z uvedených symptómov, vedzte, že telo to pocíti a odzrkadlí sa to na vašej erekcii v negatívnejšom zmysle. Je to skutočne tak. Erekcia je dosť citlivá na „zlé“ príznaky vášho tela. Najmä ak trpíte vysokým krvným tlakom, či inou chorobou srdcovo-cievneho systému. Mali by ste si zachovať správnu a primeranú hmotnosť a nemali by ste to prestreľovať s množstvom alkoholických nápojov a tiež s fajčením. Aj keď to pre vás znie ako ošúchaná fráza, je to jednoducho základné jadro vedúce k úspechu. Stravujte sa zdravo a vyvážene. Treba siahať vždy po tých správnych jedlách. Pretože kvalitná erekcia sa rovná dobrý krvný obeh. Potraviny vhodné pre vaše srdiečko budú vhodné i pre vašu erekciu. Aké by to mali byť jedlá? Predovšetkým ryby, z nich losos, či makrela, ktoré obsahujú omega 3 nenasýtené mastné kyseliny. Priaznivými potravinami pre vašu pýchu v nohaviciach sú i tie, ktoré majú v sebe Arginín L - napríklad oriešky kešu a arašidov, ovsené vločky, zelená zelenina, cesnak, koreňová zelenina. Tieto potraviny priaznivo pôsobia aj na ženské pohlavné orgány a preto by ich konzumovať vo veľkej miere tiež. Potrebné je vyvarovať sa mastným a ťažkým jedlám, ako aj dezertom, či zákuskom.

Veľa stresu a napätia ...

Po ďalšie, znížte stres a depresie. Nemilé situácie, rozličné povinnosti doma, či v zamestnaní môžu spôsobovať to, že erekcia nenastúpi vôbec, alebo ak nastúpi, tak iba na krátku dobu. Je možné, že to bude náročné, no problémy je dobré prekonať hlbokým dýchaním a prípadne relaxáciou pri žiadanej aktivite. Dlhodobé prežívanie stresových situácií podnecuje nárast úrovne hormónu kortizolu, ktorý sa podieľa na poklese úrovne testosterónu v krvi. V prípade normálneho stavu udržujú kortizol v tejto oblasti pod kontrolou enzými (bielkovinové látky urýchľujúce chemické reakcie vo vašom tele). Ak však nastáva opačný prípad, ako sme naznačili už vyššie, nastávajú problémy s erekciou, čo môže byť veľmi nepríjemné pre každého muža.

Nízka hladina testosterónu ...

V súvislosti s dobrou a kvalitnou erekciou nezabúdajte ani na zachovanie dostatočnej hladiny testosterónu. Tá po dovŕšení 40. roku veku bude len a len klesať, asi aj o jedno percento za rok. Prejavovať sa to môže rôzne, najčastejšie snáď tým, že stratíte chuť na sex a sexuálne radovánky, s čím ste predtým nemali žiadny problém. Riešením zostáva návšteva lekára alebo sa môžete obrátiť na doplnok našej výživy Zerex. Práve ten správny druh pre vás si nájdete na našom webe práve tu.

Pozor na nesprávne lieky a ich vedľajšie účinky ...

Ako posledné, na čo vás chceme upozorniť je to, aby ste nepodceňovali príbalové letáky k vašim liekom, ak už nejaké máte a potrebujete ich k svojmu životu. Všetky si pozorne prečítajte. Ak ich nečítate, môže to byť veľký problém pre vás, vaše zdravie a tiež vašu erekciu. Mnoho bežných liekov na vysoký krvný tlak, či cholesterol môžu mať veľa vedľajších účinkov a nevhodných vplyvov na vašu erekciu. Vždy je tu priestor na zmenu, ak takýto liek máte. Potrebné je to konzultovať so svojím lekárom a prípadne zmeniť vašu aktuálnu medikamentóznu liečbu. Ničoho sa nemusíte báť, vždy je čas a priestor na zmenu. Dôležitá je vaša chuť to zmeniť a potom vydržať aj v súvislosti s kvalitnou a dobrou erekciou.