Ako zvýšiť množstvo ejakulátu? Niekedy na tom nemusí záležať, ale pokiaľ sa snažíte odovzdať zo seba to najlepšie v záujme zachovania rodu, počet aktívnych plavcov naberá na dôležitosti. Našťastie, sú spôsoby, ako množstvo spermií zvýšiť. Vyskúšajte ich a znásobte tak svoje šance na úspech.

Zvýšte testosterón

Je to najdôležitejší mužský pohlavný hormón. Platí, že čím je ho viac, tým je viac spermií a jeho nedostatok teda dokáže stáť za problémami s plodnosťou. Testosterón má vplyv na svaly, hĺbku hlasu, telesnú konštrukciu, erekciu, sexuálnu výkonnosť aj libido. Prírodné zložky, ktorými to dosiahnete čo najprirodzenejšie a sú: L-arginín, Maca peruánska, Kotvičník zemný. Tieto zložky sú obsiahnuté aj v doplnkoch výživy Zerex. Zerex ultragold podpora množstva ejakulátu a tvorby spermií

Zvýšte množstvo vypitých tekutín

Telo spotrebuje denne cez dva litre tekutín. Predpokladom k zvýšenej tvorbe ejakulátu je pitie vody (nie kávy!). Doprajte si 2 - 3 litre nesladenej vody alebo čaju a urobíte tak ďalší dôležitý krok.

Fajčenie

Tento zlozvyk má za následok množstvo problémov rôzneho druhu a aj v tomto prípade platí, že ideálne by bolo zbaviť sa ho. Znižuje tvorbu spermií a vy sa predsa snažíte o presný opak, však?

Zadržte ejakuláciu na dva dni

Aby ste zabezpečili väčšie množstvo “plavcov”, vyhnite sa vyvrcholeniu počas dvoch dní. Svetová zdravotnícka organizácia na základe výskumu na 4500 mužoch uvádza, že počet spermií v ejakuláte je približne 39 miliónov, pričom priemerný objem ejakulátu je 3 - 5 ml. S každým orgazmom strácate množstvo spermií v ejakuláte zhruba o polovicu. Podiel spermií sa zvyšuje s dlhším obdobím “bez orgazmu”. Zaujímavé je, že dva dni stačia. S príbúdajúcimi dňami “abstinencie” dosiahnete stále rovnaké výsledky ako po dvoch dňoch.

Zabráňte prehrievaniu

Tesný typ oblečenia, spodného prádla, sedenie s prekríženými nohami alebo hodiny sedenia bez pohybu (napríklad pri vedení vozidla) - to všetko stojí za zvýšením teploty v rozkroku. Vyššia teplota spôsobuje prehrievanie a zníženie počtu spermií v ejakuláte. V zime preto zabudnite na vyhrievanie sedadiel v aute. 

Zabezpečte si správnu výživu a cvičte

Nadbytočný telesný tuk podporuje zvyšovanie estrogénu, čo je ženský pohlavný hormón (a následné znižovanie mužského pohlavného hormónu - testosterónu). Zbavovanie sa tuku vedie k zvyšovaniu hladiny testosterónu, čo má za následok nárast sexuálneho apetítu, zvýšenej tvorbe ejakulátu. Existuje množstvo potravín, ktoré dokážu podporiť zvýšenie testosterónu, patria medzi ne vajíčka, brokolica, zázvor, tuniak, avokádo, ustrice, orechy, mandle, cereálie, fazuľa, hovädzie mäso.

Naučte sa odolávať stresu

Stres určite neprospieva žiadnej z oblastí života. Navyše sa pri ňom produkuje kortizol - stresový hormón, ktorý je doslova zabijakom testosterónu, pretože produkcia kortizolu potláča produkciu testosterónu. Ak máte stres na dennom poriadku, naordinujte si relaxáciu, meditujte a doprajte si dlhší spánok, alebo vyskúšajte sypaný čaj na ukľudnenie.  Prečítajte si aj: