ZEREX - úprimná radosť dospelých
close
5 tipov na okamžité zlepšenie erekcie
Erekcia

5 tipov na okamžité zlepšenie erekcie

Kto z nás mužov by netúžil po vždy kvalitnej a pevnej erekcii? Ale čo pre to robíme, aby sme fungovali vždy, kedykoľvek a kdekoľvek? Myslíme si, že keď sme mali dostatok testosterónu, sexuálneho apetítu a kvalitnej erekcie do 30. veku života, že tento stav nikdy nepominie. Teraz vo vyššom veku vieme, že sme sa mýlili. Samotný elán a kvalitná erekcia pominuli a čoraz častejšie vznikajú problémy s erekciou a neuspokojenou partnerkou. Dnes chceme všetkým vám pánom nielen po štyridsiatke predložiť niekoľko výborných tipov, ako zlepšiť erekciu. Prečítajte si zoznam piatich účinných rád na rozvírenie plameňa vášne vo svojom tele …

Ako zlepšiť erekciu

Pokiaľ chcete dosiahnuť dlhodobý úspech, je potrebné myslieť na to včas a hlavne pravidelne a dlhodobo. Pritom je potrebné upraviť niektoré z dôležitých činiteľov, aby došlo k zlepšeniu. Zlepšiť erekciu je možné jednak udržiavaním zdravého životného štýlu a zdravej stravy, pravidelným cvičením, dostatkom spánku, výživovými doplnkami a častejším sexom.

Zdravý životný štýl

Sen o kvalitnej a pevnej erekcii je síce pekná vec, no na druhej strane musíte pre to niečo urobiť. Začnite pekne od zmeny životného štýlu a úpravy stravy. Zabudnite na fajčenie a pitie alkoholu, či iné drogy. Závislosť na istých látkach zhoršuje stav ciev a priepustnosť krvi v nich, ako aj v penise. Výbornou alternatívou za popíjanie alkoholu je pitie čaju z byliniek na potenciu alebo zlepšenie erekcie. O bylinkách ako afrodiziakum nájdete pomerne veľa článkov aj v našom mužskom magazíne. Dbajte aj na denné užívanie zinku, ktorý pomáha produkcii mužského hormónu – testosterónu, ako aj ďalších stopových prvkov a minerálov. V každom prípade k zlepšeniu erekcie sa dá docieliť práve zmenou aktuálneho životného štýlu, ktorej súčasťou má a musí byť aj úprava stravy na zdravší variant.

Pravidelné cvičenie

Nie je však cvičenie ako cvičenie. Potvrdilo sa, že práve aeróbne cviky sú výborné nielen na zdravie srdca a ciev, ale i na erekciu. Okrem toho sa osvedčil aj silový tréning vo fitnes centre. Ale pozor na prílišné preťažovanie sa. Dva až tri tréningy do týždňa je optimálne. Podporíte látkovú premenu, schudnete a zvýšite svoj výkon a kondíciu. V intímnej stránke zväčšíte úroveň testosterónu v krvi na podporu sexuálneho apetítu a zároveň aj kvalitnejšej erekcie.

Doplnky výživy na zlepšenie erekcie

Doplnky výživy na zlepšenie erekcie sú na trhu už dlhodobejšie a môžu pomôcť aj vám. S nimi si zlepšíte erekciu najrýchlejšie ako sa len dá, navyše prírodnou cestou. Práve tým sa odlišujú od liekov na zlepšenie erekcie, že sú bez lekárskeho predpisu a nemajú žiadne škodlivé vplyvy na mužské zdravie. Len je potrebné si zvoliť tie overené a certifikované, ako je napríklad Zerex.

Pravidelný spánok

Ten nie je dôležitý len na energiu do ďalšieho dňa, ale aj pre dostatočnú túžbu a sexuálnu potenciu. Je to potvrdené, čím viac budete spať, tým prirodzenejší prietok krvi bude prechádzať vaším penisom. Samotná dĺžka spánku vám podporí a skvalitní nielen erekciu, no v konečnom dôsledku sa budete aj celkovo cítiť lepšie a zdravšie. Azda netreba ani pripomínať, ako vyzerá deň muža, či ženy s únavou a vyčerpanosťou z nedostatku spánku.

Častejší sex

To najlepšie na koniec. Ak hovoríme o zlepšení erekcie, nemožno vynechať ani pravidelný sex. Čím viac ho budete mať s partnerkou, tým lepšie. A začnite hoc aj každé ráno. Nespomíname to iba tak, pretože po raňajkách sa krv nevyhnutná pre dokonalú erekciu presunie do žalúdka a samotný efekt bude oveľa slabší, ako keď erekcia príde pri prázdnom žalúdku. Z tohto zistenia a faktu pramení rada pre vás: Niekoľko hodín pred sexom nejedzte žiadne veľké porcie jedla (a hlavne ani nič ťažké). Aj v prípade, že užívate doplnok výživy v tabletkách, aj tento je lepšie užiť nalačno, aby bol efekt čo najviac stimulujúci. Ste teda pripravení na okamžité zlepšenie erekcie práve pomocou našich vyššie popísaných tipov?

cta-zlepsite-svoju-erekciu-so-zerexom-v1-comp