Kto z nás mužov by netúžil po vždy kvalitnej a pevnej erekcii? Ale čo pre to robíme, aby sme fungovali vždy, kedykoľvek a kdekoľvek? Myslíme si, že keď sme mali dostatok testosterónu, sexuálneho apetítu a kvalitnej erekcie do 30. veku života, že tento stav nikdy nepominie. Teraz vo vyššom veku vieme, že sme sa mýlili. Samotný elán a kvalitná erekcia pominuli a čoraz častejšie vznikajú problémy s erekciou a neuspokojenou partnerkou. Dnes chceme všetkým vám pánom nielen po štyridsiatke predložiť niekoľko výborných tipov, ako zlepšiť erekciu. Prečítajte si zoznam piatich účinných rád na rozvírenie plameňa vášne vo svojom tele ...

Ako zlepšiť erekciu

Pokiaľ chcete dosiahnuť dlhodobý úspech, je potrebné myslieť na to včas a hlavne pravidelne a dlhodobo. Pritom je potrebné upraviť niektoré z dôležitých činiteľov, aby došlo k zlepšeniu. Zlepšiť erekciu je možné jednak udržiavaním zdravého životného štýlu a zdravej stravy, pravidelným cvičením, dostatkom spánku, výživovými doplnkami a častejším sexom.

Zdravý životný štýl

Sen o kvalitnej a pevnej erekcii je síce pekná vec, no na druhej strane musíte pre to niečo urobiť. Začnite pekne od zmeny životného štýlu a úpravy stravy. Zabudnite na fajčenie a pitie alkoholu, či iné drogy. Závislosť na istých látkach zhoršuje stav ciev a priepustnosť krvi v nich, ako aj v penise. Výbornou alternatívou za popíjanie alkoholu je pitie čaju z byliniek na potenciu alebo zlepšenie erekcie. O bylinkách ako afrodiziakum nájdete pomerne veľa článkov aj v našom mužskom magazíne. Dbajte aj na denné užívanie zinku, ktorý pomáha produkcii mužského hormónu – testosterónu, ako aj ďalších stopových prvkov a minerálov. V každom prípade k zlepšeniu erekcie sa dá docieliť práve zmenou aktuálneho životného štýlu, ktorej súčasťou má a musí byť aj úprava stravy na zdravší variant.

Pravidelné cvičenie

Nie je však cvičenie ako cvičenie. Potvrdilo sa, že práve aeróbne cviky sú výborné nielen na zdravie srdca a ciev, ale i na erekciu. Okrem toho sa osvedčil aj silový tréning vo fitnes centre. Ale pozor na prílišné preťažovanie sa. Dva až tri tréningy do týždňa je optimálne. Podporíte látkovú premenu, schudnete a zvýšite svoj výkon a kondíciu. V intímnej stránke zväčšíte úroveň testosterónu v krvi na podporu sexuálneho apetítu a zároveň aj kvalitnejšej erekcie.

Doplnky výživy na zlepšenie erekcie

Doplnky výživy na zlepšenie erekcie sú na trhu už dlhodobejšie a môžu pomôcť aj vám. S nimi si zlepšíte erekciu najrýchlejšie ako sa len dá, navyše prírodnou cestou. Práve tým sa odlišujú od liekov na zlepšenie erekcie, že sú bez lekárskeho predpisu a nemajú žiadne škodlivé vplyvy na mužské zdravie. Len je potrebné si zvoliť tie overené a certifikované, ako je napríklad Zerex.

Pravidelný spánok

Ten nie je dôležitý len na energiu do ďalšieho dňa, ale aj pre dostatočnú túžbu a sexuálnu potenciu. Je to potvrdené, čím viac budete spať, tým prirodzenejší prietok krvi bude prechádzať vaším penisom. Samotná dĺžka spánku vám podporí a skvalitní nielen erekciu, no v konečnom dôsledku sa budete aj celkovo cítiť lepšie a zdravšie. Azda netreba ani pripomínať, ako vyzerá deň muža, či ženy s únavou a vyčerpanosťou z nedostatku spánku.

Častejší sex

To najlepšie na koniec. Ak hovoríme o zlepšení erekcie, nemožno vynechať ani pravidelný sex. Čím viac ho budete mať s partnerkou, tým lepšie. A začnite hoc aj každé ráno. Nespomíname to iba tak, pretože po raňajkách sa krv nevyhnutná pre dokonalú erekciu presunie do žalúdka a samotný efekt bude oveľa slabší, ako keď erekcia príde pri prázdnom žalúdku. Z tohto zistenia a faktu pramení rada pre vás: Niekoľko hodín pred sexom nejedzte žiadne veľké porcie jedla (a hlavne ani nič ťažké). Aj v prípade, že užívate doplnok výživy v tabletkách, aj tento je lepšie užiť nalačno, aby bol efekt čo najviac stimulujúci. Ste teda pripravení na okamžité zlepšenie erekcie práve pomocou našich vyššie popísaných tipov?

cta-zlepsite-svoju-erekciu-so-zerexom-v1-comp